Arkadiusz Widawski

Dyrektor Pionu Czasopism Branżowych

arkadiusz_widawski_fullMoje początki w Forum Media sięgają roku 2004r., kiedy jeszcze podczas studiów zostałem Asystentem Product Managera. Dzięki temu zdobyłem gruntowną wiedzę z zakresu zarządzania produktem wydawniczym i po zakończeniu studiów mogłem kontynuować swoją karierę w roli Junior Project Managera.

Czas pomiędzy 2007r. a 2010r. to okres, kiedy próbowałem innych prac poza Forum i poza branżą wydawniczą. Mogłem zdobyć równie cenne doświadczenie, ale nie ukrywam, że brakowało mi tej wyjątkowej atmosfery i doskonałej organizacji pracy, którą miałem przyjemność doświadczać wcześniej. Gdy w 2010r. przyszedłem po referencje, zostałem na dłużej – do dnia dzisiejszego.

Mój powrót w struktury Forum rozpoczął się od stanowiska specjalisty ds. sprzedaży. Odpowiadałem za pozyskiwanie reklam na portal motoryzacyjny flota.com.pl. Prawdziwy przełom w mojej karierze nastąpił rok później. Wtedy poczułem dużą potrzebę uzupełnienia wiedzy z zakresu marketingu internetowego i postanowiłem zorganizować szkolenie… Tak, abym sam mógł bezpłatnie wziąć w nim udział. W rezultacie przeszkoliliśmy wówczas komercyjnie kilkaset osób… Na fali tego sukcesu powstał bijący rekordy popularności Magazyn Online Marketing Polska oraz flagowy Kongres Online Marketing, który do dzisiejszego dnia miał kilkanaście edycji i nadal rośnie w siłę.  Online Marketing zmienił moje życie.

Zorganizowałem od podstaw nowy Pion E-Biznes w ramach Forum Media Group, a w 2014r. otrzymałem promocję na stanowisko Dyrektora Pionu Czasopism Branżowych, na którym do dnia dzisiejszego odpowiadam za poważne budżety w sektorach: logistycznym, marketingowym, produkcyjnym, motoryzacyjnym, nieruchomościowym, hotelowym, czy żywieniowym. Wprowadzam nowe produkty na rynek, skutecznie motywując zespół ludzi, który jest dla mnie absolutnym priorytetem. Od mojego zespołu oczekuję lojalności oraz pracowitości. W zamian daję mu wyjątkową atmosferę opartą na partnerstwie, ambitnych celach zawodowych i zdrowych relacjach. Najbardziej zależy mi na tym, aby członkowie mojego zespołu kochali to, co robią. To właśnie wtedy rodzi się prawdziwa pasja i wyjątkowe produkty na polskim rynku medialnym.