DIGITAL
PRODUCT MANAGER
w dziale
projektów
online

(DPM 2016)
ikona_jopm

Proces rekrutacji składa się z trzech etapów. Po wstępnej selekcji zgłoszeń skontaktujemy się drogą mailową z wybranymi kandydatami z prośbą o rozwiązanie krótkiego zadania. Z autorami najlepszych rozwiązań spotkamy się osobiście na trzecim-ostatnim etapie rekrutacji.

FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o. o. to spółka-córka międzynarodowego holdingu mediowego Forum Media Group, który dociera do ponad 20 mln czytelników w całej Europie. Jesteśmy liderem w dziedzinie wydawania czasopism branżowych i publikacji specjalistycznych oraz organizacji szkoleń i konferencji dla specjalistów.

Zadania:

  • prowadzenie, koordynacja i nadzór prac związanych z wytwarzaniem produktów internetowych –  od etapu definiowania założeń biznesowych po bieżące prowadzenie projektu;
  • przygotowywanie zakresu biznesowego i funkcjonalnego dla każdego z realizowanych projektów;
  • nadzór nad jakością i terminowością prac wszystkich osób zaangażowanych w rozwój projektu;
  • cykliczne raportowanie postępu prac w prowadzonych projektach oraz wyników finansowych;
  • aktywne podejmowanie inicjatywy rozwoju istniejących serwisów w portfolio spółki, w tym w szczególności wyszukiwanie możliwości rozwoju aktualnych rozwiązań biznesowych, UX, graficznych i technologicznych.

Nasze oczekiwania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w realizacji projektów związanych z wprowadzaniem rozwiązań digital;
  • silna orientacja na realizację celów biznesowych;
  • bardzo dobra znajomość angielskiego (w mowie i piśmie)
  • osoby z  bardzo dobrą znajomością branży i trendów;
  • odważnej, asertywnej, analitycznej, umiejącej wyciągać wnioski, a w trudnych sytuacjach umiejącej podjąć sprawnie decyzje.

Mile widziane:

  • doświadczenie w prowadzeniu własnej strony www/bloga
  • dobra znajomość angielskiego (udokumentowana na poziomie B2/C1)
  • podstawowe umiejętności z zakresu edycji grafiki
  • zainteresowanie tematyką UX
  • znajomość narzędzi wykorzystywanych w marketingu online

Oferujemy:

  • możliwość koordynowania ciekawych projektów;
  • pracę w organizacji łączącej podejście oparte o twarde dane oraz intuicję;
  • kulturę organizacyjną umożliwiającą realną zmianę;
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/B2B i konkurencyjne wynagrodzenie;
  • pracę z realnym wpływem na proces transformacji wydawnictwa w kierunku produktów digital;
  • pracę z młodym, dynamicznym zespołem w polskim oddziale, wyznaczającym trendy w całym holdingu;
  • prywatną opiekę zdrowotną.
Podziel się